Jak koledzy napisali wczesniej, wez auto do zakladu na pelna geometrie (najlepiej niezaleznego, niestety wtedy to bedzie na Twoj koszt). Niech podniosa samochod zmierza i ustawia wszystkie katy tak jak ma byc. Wtedy zobaczysz co bedzie sie dzialo z samochodem. Jesli nie beda mogli wejsc z katami w wlasciwe wartosci, tzn ze cos jest naprawde zle z samochodem. W drugim przypadku wezmiesz wydruki katow i udasz sie do serwisu, albo napiszesz oficjalnie ze albo ustawia Ci geometrie wlasciwie, albo chcesz wymiany auta na egzemplarz bez wady.
Co do wpisow to roznie to bywa, ale z geometria jest tak, ze jak samochod jest zdrowy to ustawic sie da, a jesli sie nie da, tzn ze ma wade fabryczna lub jest po niezlym dzwonie.
Jeszcze jedno dla klaryfikacji sytuacji, zbierznosc to jedno a geometria to drugie. W twoim wypadku jesli masz takie problemy jedz na geometrie. Podczas pomiaru geometri samochodu dowiesz sie juz naprawde duzo, a swoja droga jak masz kogos z czujnikiem lakieru to nie byloby glupie sprawdzic lakier na tej Verso, aby rozwiac watpliwosci.
Co do wpisow to roznie to bywa, ale z geometria jest tak, ze jak samochod jest zdrowy to ustawic sie da, a jesli sie nie da, tzn ze ma wade fabryczna lub jest po niezlym dzwonie.
Jeszcze jedno dla klaryfikacji sytuacji, zbierznosc to jedno a geometria to drugie. W twoim wypadku jesli masz takie problemy jedz na geometrie. Podczas pomiaru geometri samochodu dowiesz sie juz naprawde duzo, a swoja droga jak masz kogos z czujnikiem lakieru to nie byloby glupie sprawdzic lakier na tej Verso, aby rozwiac watpliwosci.
Komentarz